Książka miesiąca (luty)
W lutym książką miesiąca IBUKLibra został tytuł „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta”, autorstwa Anny Gorączki i Michała Protasiuka, wyróżniony w kategorii Książka dla trenera 2020 w konkursie Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób badacze marketingowi nadążają za zmianami? Czy używane narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafią modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługują?
Odpowiedzi znajdziecie w tej książce! „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to praktyczna i niezbędna lektura dla specjalistów zajmujących się badaniami marketingowymi i konsumenckimi, agencji badawczych, marketingowców oraz studentów socjologii, marketingu, informatyki.
Książka dostępna jest jako prezent na platformie https://libra.ibuk.pl do końca lutego 2022 roku.
Jeśli nie korzystacie jeszcze z IBUK Libry, koniecznie poproście o kod dostępu w naszej Filii. Zapraszamy!